ارزش گذاری به محبت های کوچیک من


بهترین شوهر دنیا

زندگی عاشقانه ی من و مهدی

روز اول

شوهر خوشگل من

میدونم که  محبتای هر چند کوچیک من برای تو خیلی باارزشن 

خیلی خوبه

یعنی برای ابراز محبت من اهمیت قایل میشی

میدونی اینو از کجا فهمیدم

آخه امروز تا صدای گریمو شنیدی مثل جت از پای فیلم مورد علاقت پا شدی و ناراحتی منو بخاطر امتحاناتم تسکین دادی و بعد با صدای مهربونت گفتی من تمام اس ام اس های عاشقانه و زیبایی رو که برام میفرستی تو گوشیم نگه میدارم و وقتی بهم اخم میکنی و دلم میشکنه اونا رو میخونم و امیدوارمیشم که منو دوست داری

 

هیچ وقت اونا رو پاک نمیکن

بخدا دوستت دارم شوهر خوشگلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:11 توسط خوشبخت ترین زن دنیا| |


Power By: LoxBlog.Com